avagy: vince szerint a világ

Tegnap...

2013/06/07. - írta: veresur

...majdnem beraktak a kiscsoportba!

vin-ovi2.jpgAz úgy volt, hogy rossz voltam és nem aludtam és összevesztem Évi nénivel, és az meg úgy volt hogy unatkoztam alvásidőben és fölkeltettem a spanokat hogy játszhassunk és utána Évinénit meg kinevettem és összeakasztottuk a bajuszt* és akkor megmérgesedett rám de nagyon. És akkor fölmentünk a kicsikhez és nekem akarták adni a fecskés öltözőhelyet és majdnem ott kellett maradnom! De akkor megsajnált végül mert még sírtam is, és visszajöhettem a saját létrás helyemre ide a pillangó csoportba.

És megbeszéltük hogy viszek be kicsi játékokat, és azokkal csöndbe játszhatok az ágyba amíg aludni kell. Ki is választottam már este a kinderes dartvédert meg a kinderes yodamestert...

* pedig nekem sincs meg neki se

Címkék: ovi rosszaság
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr325349658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása