avagy: vince szerint a világ

Anya..

2013/07/16. - írta: veresur

Bejegyzés alcíme...

20130715anyauszi.jpgAnyának két munkahelye van, az egyik az ovi a másik meg az uszoda is. Az oviban a kicsi babákra meg gyerekekre vigyáz (nálam kisebbekre, mert én már nagy vagyok majdnem), az uszodában pedig apát meg a többieket tanítja úszni mert ha nem tanítaná őket akkor nem tudnának úszni jól. Mert anya már jól megtanult régen és tudja hogyan kell*.

* bár igaz hogy apa is tud úszni meg a többiek, láttam, de apa azt mondja hogy nekik meg gyakorolni kell hogy el ne felejtsék, meg hogy még jobban tudjanak úszni. Hát, biztos igaza van bár én nem szoktam elfelejteni az úszást meg a bringázást se.

A képen meg a különbséget láthatjátok - akit jól megtanított anya úszni és aki nem figyelt oda... 

Címkék: család anya úszás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr975405916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása