avagy: vince szerint a világ

Névnap

2016/01/22. - írta: veresur

vincenap.jpg

Hát igen, az utóbbi időben már nekem is van névnapom,

(merthogy régebben nem volt egy csomó ideig, de aztán Évamama rájött hogy mégis van és azóta lett)

például ma is. De mi már tegnap készültünk rá, csináltunk Julival kekszporból meg kakaóból kakaós golyócskákat

(hát igazából ő csinálta, csak apa hitte azt hogy segítettem mert mikor kérdezte és mondtam hogy nemigen, akkor ő csak az igen-t hallotta. Mert így mondtam hogy nemIGEN. Deviszont az is igaz hogy a kekszporért együtt mentünk be a boltba Évamamával délután)

amit bevittem a suliba, hogy az osztálytársaimmal is ünnepeljünk. És ez jól sikerült, mert Vin meg hozott kicsi csokikat, úgyhogy mindenkinek jutott, sőt a legjobb barátaimnak repeta is, és még választhattam egy játékot a játékos dobozból. Én egy lovagot választottam, Vin meg egy ősembert

(Amúgy ti tudtátok hogy lovagok meg ősemberek TÉNYLEG léteztek? Csak már régen kihaltak.)

És még csak most jön a java, mert itthon is biztos kapok majd valamit ha felköszöntődök.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr558319884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása