avagy: vince szerint a világ

Tornasor és harag

2017/04/05. - írta: veresur

marvel-tornasor.jpgA múlt héten mindenkivel összevesztem a suliban. Először Vinnel, mert azt mondta hogy nem tudok focizni, aztán Ákossal is,

(ő is a focitudásomat szidta)

és végül a kisAtival is, aki meg azzal csúfolt hogy kicsi vagyok.

(pedig apa szerint ő kisebb mint én – de sajna én vagyok a tornasorban a legutolsó még mindig)

Ráadásul még meg is sérültem,, egyszer a szám

(bár az véletlen volt mert épp beleléptem egy jelképes ütésbe)

aztán meg a szemem

(kisAti dobott meg egy kővel)..

Apa szerint éppen itt az ideje hogy kibéküljek mindenkivel, mielőtt leamortizálódok teljesen.

Címkék: iskola haverok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr8412404169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása