avagy: vince szerint a világ

Az első gól

2017/12/10. - írta: veresur

vinwp5.jpg

És ez is elkövetkezett végre: az első gól amit egy igazi meccsen lőttem. Roppant büszke voltam magamra, főleg miután apa elmondta hogy nagyon büszke rám, de nemcsak a gól miatt, hanemhogy mind a három meccsen egész jól játszottam és sokat fejlődtem október óta.

Merthogy indultunk a Mikulás kupán, és én is benne voltam a csapatban, és be is álltam mindegyik meccsen, bár a harmadikon már nagyon fáradt voltam, ami nem csoda, mert fél nap alatt játszottuk le mindet.

(A kép kicsit homályos de igazi)

Címkék: sport vízilabda
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr613607107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása