avagy: vince szerint a világ

Vízilabda karrierem eddig - számokban

2017/12/20. - írta: veresur

vinwp2.jpg

Bajnokság:

5 meccsből 3-szor játszottam, gólt eddig nem lőttem, de rólam se dobtak :)). Labdaszerzésem az volt több is, meg labdavesztés is... de az mindenkivel előfordul.

Az 5-ből eddig csak egyszer kaptunk ki (a KSI-től), a többit megnyertük.

Mikulás kupa:

Itt mind a 3 meccsen játszottam, az elsőn (8:4 ide, Ybl B ellen) lőttem egy gólt, a másodikon (1:10 a KSI ellen) meg a harmadikon (3:2 az Ybl ellen) inkább csak a védekezésben vettem részt.

Végül 2 győzelemmel és 1 vereséggel a másodikok lettünk, hejj. Most már vízilabdás érmem is van így, ez igazán remek év végére.

Címkék: sport vízilabda
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr6813607109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása