avagy: vince szerint a világ

14

2021/08/26. - írta: veresur

franpalvin.jpgTegnap óta 14 vagyok!

Bár túl nagy különbség nincs a 13,997-hez képest

(ez a tegnapelőtt, és igen, számológéppel számoltam ki, remélem jól :))

mert ma pont úgy ébredtem mint tegnap, pont azokat a dolgokat csinálhatóm mint tegnap és pont azokat a dolgokat nem csinálhatóm mint tegnap. És mivel évvesztes vagyok, még iskolát se váltok idén, csak jövőre

(hajjajj, ebből még asszem lesznek gondok ebből a felvételi dologból, de erről inkább máskor, mert ez a szülinapi bejegyzésem)

De legalább a buli jó volt, családi, de Miksáékkal meg Emmickóval, meg minden, és ajándék is csurrant cseppent

(bár amit a legjobban vártam, a fortnite előfizetés még nincs meg – vetted apa?)

szóval igazán ünnepire sikerült.

 Ma meg jó sok idő után koncerten voltunk ismét, csak annyit mondok: Fran Palermo, elsősor!

 

(ps: megkaptam ám az előfizetést is, hejj :)))))

Címkék: ünnep buli
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr5216684186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása