avagy: vince szerint a világ

Bicajos Vince

2013/06/25. - írta: veresur

Bejegyzés alcíme...

20130505bringa.jpgKépzeljétek múlt hónapba* kaptam egy igazi biciglit, olyan kétkerekű fajtát ami van a Bazsának meg a Vincének**, és nagyon ügyesen gyorsan már meg is tanultam menni vele***, pedig ennek csak kettő kereke van és dőlős.

Reggel már mindig bicajjal megyünk az oviba anyával, és kanyarodni is tudok már és voltunk többször bicajtúrázni néha Kamilláékkal, néha meg csak magunkba. És már nagyon sokat tudok menni, tíz kilométert (és az nagyon sok).

 

* az régen volt de nem annyira, mint például amikor még kicsi voltam, de azért elég régen

** nem nekem, illetve most már nekem is de ez nem énVince vagyok hanem a barátomVince az ovis barátom

*** eleinte még csak menni tudtam és elindulni nem, de most már mindent tudok és a cipőm orrát se húzom a földön megálláskor és csak ritkán esek el

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr775377541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása