avagy: vince szerint a világ

Vettünk lottót anyával...

2013/11/21. - írta: veresur

20131121vin_lotto_556.jpg...mert az úgy volt, hogy mentünk az utcán és akkor én kérdeztem hogy ez meg milyen bolt itt mit lehet kapni? és akkor ő meg mondta hogy lottózó, és én meg kérdeztem hogy az mi, és erre mondta hogy ott lehet lottót venni. Na erről még sose hallottam, de ő mondta hogy az egy papír és pénzt lehet vele nyerni. Mondtam hogy akkor vegyünk és vettünk is*, csak még kellett mindenféle számokat mondani amit ráírtak. Aztán meg kérdeztem hogy nyertünk-e de anya azt mondta hogy azt még nem tudjuk, majd csak sokára derül ki, például a jövő héten. Hát ez nem hangzott túl érdekesnek de remélem majd szól ha nyertünk már és veszünk nekem kicsi játékot a pénzből.

 

* és anya kérdezte hogy ötös, hatos vagy skandináv legyen? én meg mondtam hogy legyen hatos mert az a legtöbb.

Címkék: anya kisszines
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr125647970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása