avagy: vince szerint a világ

Múltkor kempón...

2014/01/23. - írta: veresur

vin_kempo1.jpg..véletlenül hátbarúgtam Vincét* és akkor egy darabig úgy volt, hogy nem lesz többé a barátom. Pedig bocsánatot kértem, meg mondtam hogy igazából seggberúgni** akartam, de azt mondta, ő nem békél meg olyan könnyen. Először az volt a feltétele hogy a világ összes legó chimáját vegyem meg neki, de az anyukája meg az én apám mondta hogy akkor nagyon soká kell várnia, így aztán végül megelégedett egy baráti öleléssel meg egy kézfogással. És még megegyeztünk hogy inkább majd mind a ketten kapunk a szülinapunkra olyan skorpiós chima robotautót és akkor lesz mindkettőnknek.

Szóval végül mégiscsak barátok maradtunk ami jó mert ő a legjobb barátom.

* nem magamat, a vermest

** tudom, apa hogy csúnya szó ez, mondtad már, de most le kellett írnom hogy lehessen látni mit mondtam akkor

Címkék: sport haverok kempo
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr1005777877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása