avagy: vince szerint a világ

Jön a Farsang

2014/02/09. - írta: veresur

lego-kaland03-r.jpgÉs beszélgettünk apával, hogy mi legyek. Mondtam neki hogy leginkább zöld nindzsagó szeretnék lenni, vagy pedig Batman. Bár szupermen is szívesen lennék. Vagy mégis inkább a legós filmből* az ember aki megmentette a világot és a gonosznak is mondta hogy legyen jó**. De aztán eszembe jutott hogy a Vermes meg a Bazsa fekete nindzsagók akarnak lenni és akkor meg azt gondoltam hogy én is az leszek. De akkor meg apa azt mondta hogy ne legyünk mind egyforma nindzsagók*** hanem akkor már legyek inkább zöld. Aztán végül abban maradtunk hogy még majd megbeszéljük, úgyse holnap lesz a farsang hanem...ööö...tegnap****?

*ezt tegnap láttuk a moziban, a Bazsával meg a Vermessel meg a Dudival***** (persze nem egyedül, jött velünk a Vermes anyukája meg a Bazsa apukája is – meg anyáék is csak a moziba nem jöttek be mert dolguk volt) (Ja, és a Dudi volt a lány, a Vermes a sárgaruhás, én a Batman a Bazsa meg a világítószemű szakállas)

** és az tényleg jó is lett!

*** bár szerintem nyugodtan lehetünk

**** csak vicceltem:  tudom hogy a holnap után holnapután jön, sőt a napokat is elég jól tudom, csak a keddet felejtem ki általában (apa szerint ezzel nem is vesztenénk semmit, ha a keddről megfeledkeznénk időnként)

***** ő a Vermesnek a húga és ő is az ovinkba jár, és ha nem a Kamilla lesz a feleségem véletlenül, akkor ő (bár apa szerint ezt még ráérek véglegesen kigondolni mert még nagyon soká leszek nagy, de én azért szeretem észben tartani)

Címkék: mozi farsang haverok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr795806999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása