avagy: vince szerint a világ

Verset mondok

2015/03/01. - írta: veresur

skot.jpgVersmondó verseny lesz a suliban, én március 3-án kerülök sorra, mert minden nap mások mondják el. Kicsit már izgulok, de apa szerint nem kell, hanem gyakorolni kell sokat és akkor jó lesz. Amúgy már tudom kívülről a verset, ezt itt ni (csak még apa szerint a szépmondást kell gyakorolni):

Szóval a vers:

Skóciában zord az élet!

Kastélyomban zordan élek.

Zord dudaszóra táncolok,

Az igazi férfi én vagyok!

 

Skóciában zord a táj.

Zordan legel a birkanyáj.

Zord lovagokkal harcolok,

Az igazi férfi én vagyok!

 

Az igazi férfi dudán játszik,

Vörös szakálla messzire látszik,

Az igazi férfi mindig zord,

Az igazi férfi szoknyát hord!

Címkék: iskola kunsztok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr777226683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása