avagy: vince szerint a világ

Úszóbajnoki sikerbeszámoló

2015/06/08. - írta: veresur

No ez is megvolt, erre a hétre jutott életem első úszóversenye amin tényleg részt vettem

(mert egyszer már majdnem voltam, még Rolandbácsinál, de akkor lebetegedtem pont)

és az egyhossz mellúszásban ötödik lettem. És ezért érmet ugyan nem kaptam, de egy szép oklevelet, amire rá volt írva a nevem, azt igen, meg egy menő vizipisztolyt is, szóval nagyon jó kis verseny volt.

Címkék: sport úszás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr1007568162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása