avagy: vince szerint a világ

Its Hallovííííín!

2016/11/02. - írta: veresur

halloweenpix.jpgAvagy Vince partit szervez. Ha már senki se szervez neki partit.

(Apró szépséghiba, hogy mielőtt megírtuk Ákossal meg Nagyvinnel a meghívókat, elfelejtettem szólni anyáéknak. További apró szépséghiba, hogy közben azt is elfelejtettem, hogy elutazunk az ünnepekre.)

Szerencsére Ákos anyukája felhívta anyát, hogy mi van a bulival, így kiderült, hogy lesz buli, csak az nem derült ki eléggé, hogy kit hívtam meg, mert egy kicsit megijedtem és nem mertem elmondani. Szerencsére Ákos viszont nem volt megijedve, meg emlékezett is, így anyáék is megijedtek végre, és előbb jól leszidtak, aztán átszervezték az elutazós programot hogy hazaérjünk a bulimra.

(Merthogy olyanokat is meghívtam, akiknek nem tudtuk a számát, meg ők se a miénket, de a címünket viszont ráírtam a meghívóra így félő volt hogy esetleg mégiscsak feltűnnek)

Persze nem tűntek fel, de viszont Nagyvin, Ákos meg Bálint annál inkább. Plusz Dudi is, bár neki nem adtam meghívót de ő úgyis jön ha Vin jön.

(No nem mintha baj lenne mert Dudi is a barátom meg minden)

És kezdődhetett a buliiiiii! Sütöttünk halloween sütit, meg csocsóztunk, meg fociztunk, meg bújócskáztunk, aztán megint fociztunk, aztánmeg lufiröpiztünk..

Nagy parti volt, de tényleg, mire elmentek, majdnem olyan fáradt voltam, mint anyáék. De azért még meg kellett ígérnem, hogy ez volt az utolsó ilyen partizánbuli.

(akármi is legyen az)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr4412063951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása