avagy: vince szerint a világ

Bábtáborozás

2018/06/22. - írta: veresur

20180710_071557leviatan.jpgElkezdődött a nyár, meg a táborszezon. Bár még edzések is voltak a héten, de az már nem volt olyan fontos, így inkább a bábostáborba mentem, ami szintén nem volt olyan fontos, deviszont nagyonjó az volt. Már voltam tavaly (vagy tavalyelőtt:)?) is Marica bábtáborában.

(Nem ismeritek Maricát? Hát előtte én se ismertem, de most már igen. Ő egy igazi bábos, de nem csak bábozik, hanem szerepel is, meg készít bábokat, mindenből.)

És ő minket is megtanított hogy minden lehet báb, és egész csomó bábot meg jelmezt meg kelléket csináltunk és a hét végén még egy előadást is tartottunk, ahova anyáék is eljöhettek

(sőt a Gizi is)

és amiben én is szerepeltem, mint farkasember

(de tulajdonképpen nem is ez volt a legjobb az egészben, hanem hogy annyit nevettünk amíg készültünk az előadásra, hogy csak na.)

Plusz az előadásbeli szörnyetegről

(mert minden rendes színdarabban van szörnyeteg. hánem? háde.)

is készítettem egy remek képet, ami szintén benne volt. Ezt láthatjátok fentebb,

(külön kiemelném a trükkös megoldásomat, ami egyfelől érdekessé teszi a kompozíciót (ezt a felnőttek mondták), másfelől annak köszönhető, hogy nem nagyon volt ötletem, hogy a leviatánnak milyen teste legyen (ezt meg én mondtam))

zsírkrétába öntve. Amúgy zsírkrétával nagyon klassz rajzolni, nekem még jobban is megy mint festékkel, lehet hogy mostantól majd mindig ezzel akarok, már persze ha veszünk zsírkrétát mert momentán nincsen nekem otthon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr7414102563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása