avagy: vince szerint a világ

Úszás

2020/06/03. - írta: veresur

vinuszotech.jpgKérdeztem apát, hogy szerinte jobban úszok-e most, mint mikor még vízilabdáztam

(persze szokás szerint nem válaszolt rendesen, mondjuk hogy igen, persze, megvernél most már mindenkit, hanem csak mondta hogy)

az én koromban az ember még mindig fejlődik, folyamatosan, és én is sokat fejlődtem, de a legfontosabb, hogy a technikám is javuljon. No azért csak megmondta nekem, hogy a technikám jobb lett, mert Attiláék figyelnek rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr8915720172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása