avagy: vince szerint a világ

Balcsin

2013/08/20. - írta: veresur

Évamamáéknál nyaraltam és Miksáékkal horgásztunk* a Balatonban (képzeljétek a Lencsi mindig azt mondja rá: medence. Mert ő még kisebb nem olyan nagy mint én. És nem szereti az iszapos alja részt meg a hínárt. Mondjuk azt én se).

És én is fogtam kettő vörösszárnyú keszeget. Az nagyon szép ám, deviszont tudtátok hogy igazából nincs is szárnya? Csak az uszonya piros és azért van neki ez a neve.

* a horgot viszont ők szedték ki azért a halakból, mert nekem még nem szabad, nehogy a saját kezembe rakjam bele és menni kelljen az orvoshoz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr765467833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása