avagy: vince szerint a világ

Karácsonyfa

2014/01/11. - írta: veresur

Karácsonyra apával vettünk fát (mert az a fiúk dolga) és én választottam ki a legszebbet, meg segítettem is hazahozni. Az egyik végét teljesen én hoztam hazáig, a másikat meg apa. És díszíteni is segítettem és nagyon szép lett, meg jól aláfértek az ajándékok is, pedig sok volt azokból is. Én is sokat kaptam, például egy nagyon klassz rollert meg egy sztarvarszos legót, meg egy kalózos kártyát. Azzal sokat szoktunk játszani, és egy csomószor nyertem is de néha meg nem. De már nagy vagyok és általában akkor se hisztizek ha nem én nyerek. Csak néha.

Noés a karácsonyfánk nagyon szép volt, de mikor leszedtük a díszeket, az összes levele lehullott (és én söpörtem össze és az nagyon mókás volt, az egész kuka tele lett)

Címkék: ünnep karácsony
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr415772684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása