avagy: vince szerint a világ

Amelyben felmászok

2015/02/01. - írta: veresur

bmeboulder.jpgVasárnap voltunk a mászóhelyen, ami fedett és a falon vannak ilyen kicsi kapaszkodók. És nem csak mászni kellett, hanem edzés si volt és nagyon büszke voltam magamra mert sok fekvőtámaszt tudtam csinálni, öklön is meg rendesen is. És a boulderteremben is ügyes voltam, többször is fel tudtam mászni a labdákért amiket Nóri (aki az edző) ragasztott jó magasra. El is fáradtam, így a végén amikor még nyújtani meg erősíteni kellett, kevésbé volt kiemelkedő a teljesítményem.

Node az viszont jó volt, hogy utána Kamiék feljöttek és még egy csomót tudtunk játszani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr1007226441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása