avagy: vince szerint a világ

Minecraft mesterek és nemmesterek

2016/05/19. - írta: veresur

20160524mcvin1_600.jpgNálunk volt Ákos a hétvégén, és

(bár persze fociztunk is, és megismerkedett Attilával meg Bazsával, meg rengeteget nevettünk is mindenfélén)

együtt építettük a közös minecraft világunkat, ami nagyon jó lett

(főleg miután Juli is beszállt)

tele csapdákkal meg titkos ajtókkal meg pokolbejáratokkal, és miután Ákos elment, megmutogattam apának is a legjobb részeket. Nahát, ő aztán egyáltalán nem ért a minecrafthoz, azt mondhatom. Vagy háromszor végigmutattam a pályát mire egyáltalán felfogta hogy milyen szuper, és a titkos ajtókat meg szerintem még ki se tudja nyitni!

Szomorú látni, hogy az ember szülei mennyire nem ismerik az ilyen szupper dolgokat

(és még van képe azzal nemodaadni nekem játék céljából a telefonját, hogy elrontom. ÉN. mikor ő még egy lépést se tud tenni a minecraftban, nemhogy egy ilyen jó kis világot összerakni...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr468742804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása