avagy: vince szerint a világ

Karácsony

2016/12/25. - írta: veresur

No itt vannak az ünnepek, megjöttek Miksáék is, meg mindenki, szóval minden szuper.

(Kende ugyan beteg, de szerintem hamar meggyógyul)

wp.jpgKarácsony este szokás szerint mindenki nálunk volt (kivéve Kende meg Gápi), és játszottunk is csomót, no és persze rengeteg ajándékot kaptam. Nem kaptam meg mindent, amit fölírtam, de a legfontosabbakat igen.

(az OSC-s kapucnis hosszúujjú pulcsit, egy vízilabdát, legókat)

És még vár ránk a fiúkkal (plusz Lencsi, plusz Juli) egy szabadulószobás buli, megnézzük a Zsivány egyest és aztán jön a szilveszter, és én fönt leszek éjfélig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr6212254520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása