avagy: vince szerint a világ

Mesterhármas

2017/02/28. - írta: veresur

vkk.jpgEz a mesterhármasok hete volt. Kintitesin fociban rúgtam egy mesterhármast

(bár így is kikaptunk 5:3-ra, de legalább most Vin nem szólhatott egy szót se, hogy miért nem játszok elég jól)

hétvégén meg a kempo OB-n sikerült 3 érmet nyernem.

(méghozzá három ezüstöt, és erre igen büszke voltam mert ennyit még sose nyertem)

És igen, a karddal is sikerült, csak Ati előzött meg, de a másik kettőt

(a késes fiút meg egy másik kardosat)

aki múltkor még jobb volt, már legyőztem.

Boldogság happiness (csak hogy lássátok, angolból is penge vagyok, hehe)

Címkék: sport iskola kempo
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr4912344317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása