avagy: vince szerint a világ

Boldogkarácsony

2018/12/27. - írta: veresur

grincs18.jpgA karácsony amúgy olyan volt mint szokott, reggel még gyorsan csináltam ajándékokat (apa kicsi segítségével), aztán mi, komoly férfiak lementünk a piachoz fenyőt venni (hosszasan szemléltük az első jóméretű fát, és hagytuk hogy a néni rábeszéljen, meg lealkudja magának az árat, aztán a bácsi megfaragta a szárát, hogy olyan legyen mint a talp és beleférjen), aztán hazamentünk és kipróbáltuk, belemegy-e a talpba (bele), aztán fel is díszítettük szépre (de csak én segítettem, a Juli nem – igaz, ő csinálta a tiramisut), közben karácsonyi számokat játszottunk míg anya ki nem borult (túl nagy töménységben kapta apa szerint), aztán becsomagoltam az ajándékaimat és vártam a vendégeket (mindeközben apa szerint teljesen indokolatlanul kérdeztem meg 5 percenként hogy mikor jönnek és hány óra van, pedig tökre indokolt volt, mert kíváncsi voltam), de persze mindenki késett, de aztán végül befutottak mégis és akkor lehetett csillagszórni meg énekelni és aztán BANZÁJ! Ajándékbontás.

Idén nem volt akkora buli mint tavaly (mert sokan voltak távol a családból), de azért így is rengeteg ajándékot kaptam, a fontosabbak:

- OSC-s mellény

- társasok (tiltott sivatag, minecraft táblás játék)

- poro-s sapka

- fejhallgató (menő, zöld)

- powerbank

Soha rosszabbat.

(Nektek pedig ajándékul a mellékelt kép: A Grincs. from Vince)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr8414551314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása