avagy: vince szerint a világ

Iskolába megyek...

2014/05/07. - írta: veresur

Képzeljétek, már olyan nagy vagyok hogy felvettek engem az iskolába*. Persze nem most kell menni hanem csak szeptemberben, de akkor majd menni kell, és oda fogok én is járni ahova a Juli meg Eszti** s ami még jó hogy a Vermes is oda fog járni az én osztályomba.

* Egy kicsit aggódtam hogy mégse fogok menni, mert mindig csak megvizsgáltak és anya meg szomorú volt de aztán megfelelően ügyesnek*** bizonyultam és így aztán mehetek.

** de Eszti már nem jár oda, mert ő már öreg és egyetemre jár

*** merthogy most már járok az Erzsinénihez meg a Katihoz meg a ...hoz is a logopédiára és itthon is gyakorolunk sokat, és most már a csibe betűt is profin mondom

 

Hé, és azt mondtam hogy lesz ovis ballagás? És tanultunk búcsúéneket, és úgy elszomorodtunk tőle hogy mindenki sírt. Még én is. Pedig még egész nyár végéig járunk oviba...

Címkék: iskola fejlődés
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr86173962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása