avagy: vince szerint a világ

Buliztunk hejj Ákoséknál...

2016/04/23. - írta: veresur

...a múlt hétvégén. Már rögtön az elejétől jó volt, mert elvihettem a pademet és a kocsiban meg is mutattam a nővérének

(meg a nővérének a barátnőjének)

azt a nagyon menő számot amit a Juli mutatott nekem még a múlt héten, és egész úton azt hallgattuk és az tényleg nagyon menő volt.

Ákoséknál aztán már nem volt időnk padezni mert egész nap bringáztunk

(mert náluk tökre jól lehet mert a vidéken laknak és nincs sok kocsi)

meg fociztunk

(mert Ákos nagyon jól focizik, még én is csak egy párszor tudom leszerelni)

este pedig nem denevérre vadásztunk hanem megnéztünk egy izgalmas filmet, aztán meg lefeküdtünk az óriási ágyba és még ott is beszélgettünk sokáig. És másnap is irtó jó volt, csak egyszercsak hirtelen haza kellett menni, és akkor minden olyan uncsi lett, hogy nem is volt kedvem semmihez, és még apával is összevesztem

(anyával csak azért nem mert nem volt otthon)

Azért remélem nem sértődött meg nagyon és máskor is mehetek még Ákoshoz, vagy ő jöhet hozzánk.

Címkék: buli haverok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr1008656054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása