avagy: vince szerint a világ

Citrom

2015/03/10. - írta: veresur

ovvizsga.jpgTudjátok miújság? Hát az hogy tegnap óta már citrom öves vagyok*, az az újság, hejj!!

Kemény munka volt, jól elfáradtunk de megérte! És ma már meg is kaptam a sárga övet**, csak kár hogy várni kell, hogy a sensei felköthesse, mert az úgy helyes.

Ja, és anya is megdicsért és az is jólesett.

 

* És tudjátok, MÉG miújság? Hogy még meg is dícsértek az eredményhirdetésnél, hogy jól csináltam mindent. Persze még sokat kell tanulnom, ha olyan akarok lenni mint a sensei, de apa szerint időm van bőven...

** Én úgy látom, most hogy – szigorúan felkötés nélkül – megvizsgáltam, hogy mintha a sárga öv erősebb, keményebb volna mint a fehér. Ha például valakit fejbe akarnánk csapni vele, jobban fájna neki mint a fehérrel.

 

Címkék: fejlődés kempo
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vvince.blog.hu/api/trackback/id/tr987255709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása